Björn Borg
Björn Borg Sports Microfiber 3P
Björn Borg Sports Microfiber 3P
Björn Borg Boys Cotton Stretch 3P
Björn Borg Cotton Stretch 3P
Björn Borg Cotton Stretch 3P
Björn Borg Ace Ribbed
Björn Borg Ace Ribbed
Björn Borg Ace Jersey
Björn Borg Ace 2 In 1
Björn Borg Ace 2 In 1
Björn Borg Ace V
Björn Borg Ace V
Björn Borg Flare
Björn Borg Ace Pocket
Björn Borg Studio Seamless Ribbed
Björn Borg Studio Cross
Björn Borg Ace
Björn Borg Ace Skirt Pocket - night sky
Björn Borg Ace Pocket
Björn Borg Essential
Björn Borg Essential
Björn Borg Studio Ribbed Strap Tank
Björn Borg Ace Zip
Björn Borg Studio Cross Tank
Björn Borg Studio Seamless Low Sports
Björn Borg Ace Slim T-Shirt - brilliant white
Björn Borg Ace V Neck Tank
Björn Borg Ace Pocket Ribbed Tank
Björn Borg Ace Pocket Ribbed Tank
Björn Borg Ace V-Neck
Historie Björn Borg
Bjorn Borg je švédská značka oblečení pojmenovaná po Bjornu Borgovi, který je považován za jednoho z nejlepších tenistů historie a vítěze 11 grandslamových turnajů. Rok po ukončení jeho kariéry, v roce 1984, vznikla první kolekce Bjorn Borg, jejímž hlavním návrhářem byl Rohdi Heintz. Kolekce byla založena především na sportovním oblečení, ale stále odvážnější přístup a agresivnější pojetí znamenaly, že po několika letech značka vstoupila také do "světa spodního prádla".
Rok 1989 je považován za oficiální založení značky Bjorn Borg. Kromě samotného tenisty byli zakladateli také Anders Arnborger a Louise Hildebeck. V té době bylo spodní prádlo považováno výhradně za ochranný oděv a střih naprosté většiny výrobků byl konzervativní a staromódní. Anders Arnborger chtěl přinést do tohoto odvětví změnu a osvěžení a začal uvažovat o vytvoření dokonalých boxerek.
Návrhář vyvinul odvážný a skvělý koncept spodního prádla. To vedlo k vytvoření ikonických boxerek Bjorn Borg 3201. Zpočátku se průlomové novinky nesetkaly s velkým zájmem, ale vytrvalost značky nakonec přinesla ovoce a boxerky se staly stále oblíbenějším kouskem pánského spodního prádla.
Vývoj značky
Počátek 90. let je dobou velkého rozmachu kvalitního a pohodlného spodního prádla. Šílenství na švédském trhu bylo vhodnou příležitostí k expanzi na zahraniční trhy. Spodní prádlo Bjorn Borg si tak našlo cestu do Dánska, Norska, Austrálie, Nizozemska a Belgie.
Důležitým momentem ve vývoji značky byl rok 2000, kdy vznikla nová barevná řada spodního prádla nazvaná "fun". V posledních letech se vrátila ke svým kořenům a po návratu do Stockholmu zahájila cestu k tomu, aby se stala špičkovou značkou, pokud jde o sportovní módu pro aktivní lidi.