- Vzpomínám si na první přírodní výplet, který přinesl Francouz hrající turnaj na nedalekých kurtech. Po mnoha pokusech se nám podařilo servis dokončit, ale výraz ve tváři klienta a Francouzova slova "oh, la la" ukazovala, že se máme ještě hodně co učit – vzpomíná Sławek.
HISTORIE TENNIS ZONE

Na začátku byl... stolní tenis
V 90. letech byl stolní tenis v Polsku velmi populární. Nejstarší z bratrů Sylwestrzaků, Sławek, se mu intenzivně věnoval.
Jednoho dne, během přestávky důležitého zápasu, se obrátil na svého trenéra a zeptal se ho:
- Co bych měl hrát?
Trenérova odpověď byla stručná:- zkus změnu!
- Co ale změnit? – ptal se dále Sławek.
- Sportovní disciplínu samozřejmě!
Tento příběh se stal jedním z podnětů ke změně. O několik měsíců později dostal Sławek nabídku starat se o kurty v jednom z varšavských obvodů. Na těchto kurtech udělal své první tenisové krůčky také jeho mladší bratr Adam.
Dalším obdobím jejich tenisové činnosti bylo provozování tenisových kurtů a trénování nových tenisových adeptů. V této době se ke starším bratrům připojil nejmladší z trojice, Krzysztof, který jako poslední opustil kariéru stolního tenisty...
- Vzpomínám si na první přírodní výplet, který přinesl Francouz hrající turnaj na nedalekých kurtech. Po mnoha pokusech se nám podařilo servis dokončit, ale výraz ve tváři klienta a Francouzova slova "oh, la la" ukazovala, že se máme ještě hodně co učit – vzpomíná Sławek.



- Vzpomínám si, jak jsme fotili výrobky pro internetový obchod. Fotili jsme se navzájem v nabízeném oblečení a obuvi – vzpomíná Sławek.
První objednávka v internetovém obchodě byla v té době velkou výzvou, protože se jednalo o zaslání šortek do Itálie.
- Byli jsme vyděšení – směje se Adam. – První a zároveň mezinárodní objednávka!

- Byl to pro nás klíčový okamžik. Malý tenisový obchod a světová značka spojená s idoly moderního tenisu, jako jsou Roger Federer a Rafael Nadal – říká Krzysztof.

- Počet zákazníků v kamenném obchodě a objednávek v internetovém obchodě se výrazně zvýšil – vzpomíná Adam.
- To posílilo naši motivaci k růstu a veškerý dosažený zisk jsme utratili za další investice do podnikání. Pracovali jsme sedm dní v týdnu, 16 hodin denně. V podstatě jsme soutěžili, kdo bude pracovat víc – dodává Sławek.

- SHledali jsme objekt, ve kterém je dobře rozvinutý tenisový klub. Vzpomněl jsem si na kamaráda, který vlastní klub Silva - velký objekt s velmi dobrou polohou – říká Sławek.

- Investice do moderního internetového obchodu se velmi rychle začala vyplácet. Ochotně s námi začaly spolupracovat známé světové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen nebo Björn Borg. – říká Krzysztof.







"Strefa Tenisa" vznikla jako rodinná firma díky vytrvalosti, nadšení a obrovskému úsilí nejprve tří, později až několika desítek lidí. Díky těmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" největší tenisovou značkou v Polsku a v této části Evropy.
Jsme přesvědčeni, že to je teprve začátek. Máme ještě mnoho snů, které chceme uskutečnit, a neustále hledáme nové cíle.

HISTORIE TENNIS ZONE

Na začátku byl... stolní tenis
V 90. letech byl stolní tenis v Polsku velmi populární. Nejstarší z bratrů Sylwestrzaků, Sławek, se mu intenzivně věnoval.
Jednoho dne, během přestávky důležitého zápasu, se obrátil na svého trenéra a zeptal se ho:
- Co bych měl hrát?
Trenérova odpověď byla stručná:- zkus změnu!
- Co ale změnit? – ptal se dále Sławek.
- Sportovní disciplínu samozřejmě!
Tento příběh se stal jedním z podnětů ke změně. O několik měsíců později dostal Sławek nabídku starat se o kurty v jednom z varšavských obvodů. Na těchto kurtech udělal své první tenisové krůčky také jeho mladší bratr Adam.
Dalším obdobím jejich tenisové činnosti bylo provozování tenisových kurtů a trénování nových tenisových adeptů. V této době se ke starším bratrům připojil nejmladší z trojice, Krzysztof, který jako poslední opustil kariéru stolního tenisty...
- Vzpomínám si na první přírodní výplet, který přinesl Francouz hrající turnaj na nedalekých kurtech. Po mnoha pokusech se nám podařilo servis dokončit, ale výraz ve tváři klienta a Francouzova slova "oh, la la" ukazovala, že se máme ještě hodně co učit – vzpomíná Sławek.



- Vzpomínám si, jak jsme fotili výrobky pro internetový obchod. Fotili jsme se navzájem v nabízeném oblečení a obuvi – vzpomíná Sławek.
První objednávka v internetovém obchodě byla v té době velkou výzvou, protože se jednalo o zaslání šortek do Itálie.
- Byli jsme vyděšení – směje se Adam. – První a zároveň mezinárodní objednávka!

- Byl to pro nás klíčový okamžik. Malý tenisový obchod a světová značka spojená s idoly moderního tenisu, jako jsou Roger Federer a Rafael Nadal – říká Krzysztof.

- Počet zákazníků v kamenném obchodě a objednávek v internetovém obchodě se výrazně zvýšil – vzpomíná Adam.
- To posílilo naši motivaci k růstu a veškerý dosažený zisk jsme utratili za další investice do podnikání. Pracovali jsme sedm dní v týdnu, 16 hodin denně. V podstatě jsme soutěžili, kdo bude pracovat víc – dodává Sławek.

- SHledali jsme objekt, ve kterém je dobře rozvinutý tenisový klub. Vzpomněl jsem si na kamaráda, který vlastní klub Silva - velký objekt s velmi dobrou polohou – říká Sławek.

- Investice do moderního internetového obchodu se velmi rychle začala vyplácet. Ochotně s námi začaly spolupracovat známé světové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen nebo Björn Borg. – říká Krzysztof.







"Strefa Tenisa" vznikla jako rodinná firma díky vytrvalosti, nadšení a obrovskému úsilí nejprve tří, později až několika desítek lidí. Díky těmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" největší tenisovou značkou v Polsku a v této části Evropy.
Jsme přesvědčeni, že to je teprve začátek. Máme ještě mnoho snů, které chceme uskutečnit, a neustále hledáme nové cíle.

Functional cookies are absolutely necessary for the functionality of the web shop. These cookies assign a unique random ID to your browser so that your unhindered shopping experience can be guaranteed over several page views.
Marketing cookies are used to display advertisements on the website in a targeted and individualized manner across multiple page views and browser sessions.
Tracking cookies help the shop operator to collect and evaluate information about the behaviour of users on their website.
These cookies are used to collect and process information about the use of the website by users, in order to subsequently personalise advertising and/or content in other contexts.



























tennis-zone.cz