Volání +420 228 810 239
Doručení zdarma při nákupu nad 3099 Kč Odeslání do 24 hodin Vrácení zboží do 30 dnů
Kategorie
Tennis Zone v Evropě

HISTORIE TENNIS ZONE

banner

Na začátku byl... stolní tenis

V 90. letech byl stolní tenis v Polsku velmi populární. Nejstarší z bratrů Sylwestrzaků, Sławek, se mu intenzivně věnoval.

Jednoho dne, během přestávky důležitého zápasu, se obrátil na svého trenéra a zeptal se ho:

- Co bych měl hrát?

Trenérova odpověď byla stručná:- zkus změnu!

- Co ale změnit? – ptal se dále Sławek.

- Sportovní disciplínu samozřejmě!





Tento příběh se stal jedním z podnětů ke změně. O několik měsíců později dostal Sławek nabídku starat se o kurty v jednom z varšavských obvodů. Na těchto kurtech udělal své první tenisové krůčky také jeho mladší bratr Adam.

Dalším obdobím jejich tenisové činnosti bylo provozování tenisových kurtů a trénování nových tenisových adeptů. V této době se ke starším bratrům připojil nejmladší z trojice, Krzysztof, který jako poslední opustil kariéru stolního tenisty...

2003
2003
Začátky obchodní činnosti
Na začátku 21. století nebyl tenis v Polsku příliš populárním sportem. V důsledku toho se trh s tenisovým vybavením teprve začínal rozvíjet. Malý obchod fungoval vedle kurtů a ještě neměl vlastní jméno. Byl to testovací prostor.



- Vzpomínám si na první přírodní výplet, který přinesl Francouz hrající turnaj na nedalekých kurtech. Po mnoha pokusech se nám podařilo servis dokončit, ale výraz ve tváři klienta a Francouzova slova "oh, la la" ukazovala, že se máme ještě hodně co učit – vzpomíná Sławek.
2006
2006
Obchod dostal své jméno: "Strefa Tenisa"
Autorem jména byl Adam. Sławek navrhl jiný název: "Tennis-Zone" - který se, jak se ukázalo, začal používat o mnoho let později...
2007
2007
Stacionární obchod ve známém tenisovém klubu
- "Strefa Tenisa" se přestěhovala do haly varšavského tenisového klubu MERA. Bylo to velmi prestižní místo. Legendární klub s tenisovou tradicí. Byly to ještě doby, kdy se provoz tenisového obchodu musel kombinovat s dalšími aktivitami, které umožňovaly normální fungování. Vzpomínám si, jak Adam vedl na kurtech tenisové kurzy a náš táta nám pomáhal s obsluhou zákazníků. Často volal a ptal se na podrobnosti o konkrétních produktech. – vzpomíná Krzysztof.
2009
2009
Počátky "strefatenisa.com.pl"
Na vlně rostoucí popularity internetových obchodů bylo dalším krokem zahájení online prodeje.

- Vzpomínám si, jak jsme fotili výrobky pro internetový obchod. Fotili jsme se navzájem v nabízeném oblečení a obuvi – vzpomíná Sławek.

První objednávka v internetovém obchodě byla v té době velkou výzvou, protože se jednalo o zaslání šortek do Itálie.

- Byli jsme vyděšení – směje se Adam. – První a zároveň mezinárodní objednávka!
2010
2010
Navázání spolupráce s firmou Nike
"Strefa Tenisa" jako specializovaný obchod navázala spolupráci se společností Nike. Nebyl to snadný úkol.

- Byl to pro nás klíčový okamžik. Malý tenisový obchod a světová značka spojená s idoly moderního tenisu, jako jsou Roger Federer a Rafael Nadal – říká Krzysztof.

2012
2012
Úspěch polských tenistů podporuje další rozvoj
Společnost "Strefa Tenisa" se rozrostla nejen díky rozšiřování sortimentu a hledání nových zákazníků, ale také díky popularizaci tenisu v důsledku úspěchů polských tenistů.

- Počet zákazníků v kamenném obchodě a objednávek v internetovém obchodě se výrazně zvýšil – vzpomíná Adam.

- To posílilo naši motivaci k růstu a veškerý dosažený zisk jsme utratili za další investice do podnikání. Pracovali jsme sedm dní v týdnu, 16 hodin denně. V podstatě jsme soutěžili, kdo bude pracovat víc – dodává Sławek.

2016
2016
Jeden stacionární obchod nestačí
Vzhledem k velkému počtu zákazníků stacionárního obchodu bylo nutné najít nové prostory pro druhou prodejnu ve Varšavě.

- SHledali jsme objekt, ve kterém je dobře rozvinutý tenisový klub. Vzpomněl jsem si na kamaráda, který vlastní klub Silva - velký objekt s velmi dobrou polohou – říká Sławek.
2018
2018
Rozvoj online obchodu
Převedení obchodu na technologicky vyspělou platformu Shopware umožnilo nejen vytvořit moderní stránky, ale především výrazně urychlilo schopnost obsluhovat zákazníky online.

- Investice do moderního internetového obchodu se velmi rychle začala vyplácet. Ochotně s námi začaly spolupracovat známé světové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen nebo Björn Borg. – říká Krzysztof.
2019
2019
Spolupráce s tenisovými kluby a organizacemi
Díky zahájení spolupráce s Polským tenisovým svazem získala společnost "Strefa Tenisa" u zákazníků ještě větší renomé. Rozvoj marketingového oddělení umožnil realizovat řadu iniciativ navázáním kontaktů s kluby, tenisovými organizacemi, účastí jako partner na turnajích, konferencích a dalších akcích.
2020
2020
Rozšiřování aktivit na zahraniční trhy
Trh v Polsku se stával příliš malým vzhledem k dynamice, s jakou rostla společnost “Strefa Tenisa”. Dalším krokem rozvoje bylo rozšíření činnosti do zahraničí. Během krátké doby jsme prostřednictvím vybraných partnerů otevřeli internetové obchody určené pro konkrétní trhy pod názvem Tennis Zone v Litvě, Lotyšsku, Estonsku, Chorvatsku, Maďarsku, Rumunsku, Řecku, České republice, na Slovensku a v Bulharsku.

2021
2021
Logistické centrum ve městě Sękocin
Výrazný nárůst počtu online objednávek a rostoucí počet trhů byly hlavním důvodem pro investici do logistického centra v Sękocině u Varšavy. Odtud se balíky odesílají do většiny zemí Evropy a dalších kontinentů.

2022
2022
Modernizace stacionárních obchodů
Snaha o další růst přispěla k modernizaci stacionárních prodejen. Byla zvětšena nákupní a skladovací plocha, čímž se zvýšil zážitek zákazníků z nakupování.

2023
2023
Představujeme "Strefa Padla"
- Při sledování trhů v různých zemích jsme dospěli k závěru, že budeme intenzivně rozvíjet naši nabídku produktů pro padel, sport, který získává na popularitě. A tak vznikla nová doména "strefapadla.com.pl". – říká Krzysztof.
banner

"Strefa Tenisa" vznikla jako rodinná firma díky vytrvalosti, nadšení a obrovskému úsilí nejprve tří, později až několika desítek lidí. Díky těmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" největší tenisovou značkou v Polsku a v této části Evropy.

Jsme přesvědčeni, že to je teprve začátek. Máme ještě mnoho snů, které chceme uskutečnit, a neustále hledáme nové cíle.

Chcete si s námi zahrát?
Adam, Krzysztof, Sławek

HISTORIE TENNIS ZONE

banner

Na začátku byl... stolní tenis

V 90. letech byl stolní tenis v Polsku velmi populární. Nejstarší z bratrů Sylwestrzaků, Sławek, se mu intenzivně věnoval.

Jednoho dne, během přestávky důležitého zápasu, se obrátil na svého trenéra a zeptal se ho:

- Co bych měl hrát?

Trenérova odpověď byla stručná:- zkus změnu!

- Co ale změnit? – ptal se dále Sławek.

- Sportovní disciplínu samozřejmě!





Tento příběh se stal jedním z podnětů ke změně. O několik měsíců později dostal Sławek nabídku starat se o kurty v jednom z varšavských obvodů. Na těchto kurtech udělal své první tenisové krůčky také jeho mladší bratr Adam.

Dalším obdobím jejich tenisové činnosti bylo provozování tenisových kurtů a trénování nových tenisových adeptů. V této době se ke starším bratrům připojil nejmladší z trojice, Krzysztof, který jako poslední opustil kariéru stolního tenisty...

2003
2003
Začátky obchodní činnosti
Na začátku 21. století nebyl tenis v Polsku příliš populárním sportem. V důsledku toho se trh s tenisovým vybavením teprve začínal rozvíjet. Malý obchod fungoval vedle kurtů a ještě neměl vlastní jméno. Byl to testovací prostor.



- Vzpomínám si na první přírodní výplet, který přinesl Francouz hrající turnaj na nedalekých kurtech. Po mnoha pokusech se nám podařilo servis dokončit, ale výraz ve tváři klienta a Francouzova slova "oh, la la" ukazovala, že se máme ještě hodně co učit – vzpomíná Sławek.
2006
2006
Obchod dostal své jméno: "Strefa Tenisa"
Autorem jména byl Adam. Sławek navrhl jiný název: "Tennis-Zone" - který se, jak se ukázalo, začal používat o mnoho let později...
2007
2007
Stacionární obchod ve známém tenisovém klubu
- "Strefa Tenisa" se přestěhovala do haly varšavského tenisového klubu MERA. Bylo to velmi prestižní místo. Legendární klub s tenisovou tradicí. Byly to ještě doby, kdy se provoz tenisového obchodu musel kombinovat s dalšími aktivitami, které umožňovaly normální fungování. Vzpomínám si, jak Adam vedl na kurtech tenisové kurzy a náš táta nám pomáhal s obsluhou zákazníků. Často volal a ptal se na podrobnosti o konkrétních produktech. – vzpomíná Krzysztof.
2009
2009
Počátky "strefatenisa.com.pl"
Na vlně rostoucí popularity internetových obchodů bylo dalším krokem zahájení online prodeje.

- Vzpomínám si, jak jsme fotili výrobky pro internetový obchod. Fotili jsme se navzájem v nabízeném oblečení a obuvi – vzpomíná Sławek.

První objednávka v internetovém obchodě byla v té době velkou výzvou, protože se jednalo o zaslání šortek do Itálie.

- Byli jsme vyděšení – směje se Adam. – První a zároveň mezinárodní objednávka!
2010
2010
Navázání spolupráce s firmou Nike
"Strefa Tenisa" jako specializovaný obchod navázala spolupráci se společností Nike. Nebyl to snadný úkol.

- Byl to pro nás klíčový okamžik. Malý tenisový obchod a světová značka spojená s idoly moderního tenisu, jako jsou Roger Federer a Rafael Nadal – říká Krzysztof.

2012
2012
Úspěch polských tenistů podporuje další rozvoj
Společnost "Strefa Tenisa" se rozrostla nejen díky rozšiřování sortimentu a hledání nových zákazníků, ale také díky popularizaci tenisu v důsledku úspěchů polských tenistů.

- Počet zákazníků v kamenném obchodě a objednávek v internetovém obchodě se výrazně zvýšil – vzpomíná Adam.

- To posílilo naši motivaci k růstu a veškerý dosažený zisk jsme utratili za další investice do podnikání. Pracovali jsme sedm dní v týdnu, 16 hodin denně. V podstatě jsme soutěžili, kdo bude pracovat víc – dodává Sławek.

2016
2016
Jeden stacionární obchod nestačí
Vzhledem k velkému počtu zákazníků stacionárního obchodu bylo nutné najít nové prostory pro druhou prodejnu ve Varšavě.

- SHledali jsme objekt, ve kterém je dobře rozvinutý tenisový klub. Vzpomněl jsem si na kamaráda, který vlastní klub Silva - velký objekt s velmi dobrou polohou – říká Sławek.
2018
2018
Rozvoj online obchodu
Převedení obchodu na technologicky vyspělou platformu Shopware umožnilo nejen vytvořit moderní stránky, ale především výrazně urychlilo schopnost obsluhovat zákazníky online.

- Investice do moderního internetového obchodu se velmi rychle začala vyplácet. Ochotně s námi začaly spolupracovat známé světové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen nebo Björn Borg. – říká Krzysztof.
2019
2019
Spolupráce s tenisovými kluby a organizacemi
Díky zahájení spolupráce s Polským tenisovým svazem získala společnost "Strefa Tenisa" u zákazníků ještě větší renomé. Rozvoj marketingového oddělení umožnil realizovat řadu iniciativ navázáním kontaktů s kluby, tenisovými organizacemi, účastí jako partner na turnajích, konferencích a dalších akcích.
2020
2020
Rozšiřování aktivit na zahraniční trhy
Trh v Polsku se stával příliš malým vzhledem k dynamice, s jakou rostla společnost “Strefa Tenisa”. Dalším krokem rozvoje bylo rozšíření činnosti do zahraničí. Během krátké doby jsme prostřednictvím vybraných partnerů otevřeli internetové obchody určené pro konkrétní trhy pod názvem Tennis Zone v Litvě, Lotyšsku, Estonsku, Chorvatsku, Maďarsku, Rumunsku, Řecku, České republice, na Slovensku a v Bulharsku.

2021
2021
Logistické centrum ve městě Sękocin
Výrazný nárůst počtu online objednávek a rostoucí počet trhů byly hlavním důvodem pro investici do logistického centra v Sękocině u Varšavy. Odtud se balíky odesílají do většiny zemí Evropy a dalších kontinentů.

2022
2022
Modernizace stacionárních obchodů
Snaha o další růst přispěla k modernizaci stacionárních prodejen. Byla zvětšena nákupní a skladovací plocha, čímž se zvýšil zážitek zákazníků z nakupování.

2023
2023
Představujeme "Strefa Padla"
- Při sledování trhů v různých zemích jsme dospěli k závěru, že budeme intenzivně rozvíjet naši nabídku produktů pro padel, sport, který získává na popularitě. A tak vznikla nová doména "strefapadla.com.pl". – říká Krzysztof.
banner

"Strefa Tenisa" vznikla jako rodinná firma díky vytrvalosti, nadšení a obrovskému úsilí nejprve tří, později až několika desítek lidí. Díky těmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" největší tenisovou značkou v Polsku a v této části Evropy.

Jsme přesvědčeni, že to je teprve začátek. Máme ještě mnoho snů, které chceme uskutečnit, a neustále hledáme nové cíle.

Chcete si s námi zahrát?
Adam, Krzysztof, Sławek