Vrácení zboží a reklamace

Nesrovnalost v přijaté zásilce

Pokud objevíte v zásilce od nás nějakou nesrovnalost – jiná než požadovaná velikost zboží, jiná varianta zboží apod., prosím, neprodleně nás kontaktujte na info@tennis-zone.cz, nebo telefon: 703 640 539. Společně najdeme co nejefektivnější a nejrychlejší nápravu.

V souladu s článkem 27 zákona o právech spotřebitelů, právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení), spotřebitel má při nákupu online právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Toto právo se vztahuje na spotřebitele, nikoli na fyzickou osobu vykonávající ekonomickou činnost, která použila zboží k výkonu této činnosti.


I. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, postupujte, prosím, následovně:

1. Ujistěte se, že zboží splňuje parametry pro vrácení: Je nenošené, neprané, čisté, suché, nenese stopy parfému, má všechny visačky a od nákupu neuběhlo více jak 30 dní.
2. Vytiskněte si, prosím, formulář pro vrácení zboží a vyplňte jejNebo přiložte jakékoliv jiné jednoznačné odstoupení od smlouvy. Prosím, nezapomeňte uvést Vaše číslo účtu, na které budeme posílat finanční částku za vrácené zboží.
3. Do balíčku vložte spolu s formulářem o vrácení i kopii faktury, nebo fakturu a označte na ní produkty, které vracíte.
4. Zabalte, prosím, do originálního obalu, a ochrannou krabici nebo obal označte nápisem „VRÁTIT“.
5. Balíček odešlete:

a) BEZPLATNĚ přes Zásilkovnu: Odneste balíček do jakékoli z 2800 poboček Zásilkovny a předejte jej společně s vratným kódem „95789011“. Nic neplatíte (a to i v případě částečného vrácení objednaného zboží), od obsluhy obdržíte jen potvrzení o přijetí zásilky. Zásilkovna nám během několika dní balíček doručí a my už pak vše zařídíme.

b) Pokud Vám nevyhovuje vrácení zboží přes Zásilkovnu, můžete odeslat balíček na vlastní náklady přes jiného dopravce na adresu:

Tennis-Zone.cz
ul. Graniczna 11 
05-090 Sękocin Nowy
POLAND

Při vrácení zboží náklady na vrácení balíku k nám přes jiného dopravce než Zásilkovnu neproplácíme.

(V případě vrácení celé objednávky jsou proplaceny pouze náklady na dopravu zboží, které zákazníkovi vznikly při objednání, pokud se nejednalo o dopravu zdarma.)

6. Balíčky zaslané na dobírku nebudou přijímány a vyřizovány.
7. Za pár dní Vám přijde emailem potvrzení, že jsme přijali balíček.
8. Do 14 dnů od potvrzujícího emailu pak přijdou peníze zpět na Váš účet uvedený ve formuláři pro vrácení zboží.
9. Výměna zboží bohužel není možná. Doporučujeme si objednat zboží nové a nevyhovující vrátit (my Vám za něj vrátíme peníze – viz postup výše).

       Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (formulář pro vrácení) – KE STAŽENÍ


II. DORUČENÍ REKLAMACÍ

1. V případě reklamace vyplňte čitelně  reklamační formulář a zašlete (spolu s reklamovaným zbožím) na uvedenou adresu:

Tennis-Zone.cz
ul. Graniczna 11 
05-090 Sękocin Nowy
POLAND


Zejména je třeba uvést následující údaje: jméno, příjmení, kontaktní údaje (e-mail, telefon) a podrobný popis závady reklamovaného výrobku. Spolu s reklamovaným výrobkem musí být zaslán doklad o koupi (účtenka/faktura, doklad o zaplacení, číslo objednávky). Reklamované zboží musí být očištěno od případného znečištění.

2. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány.

3. Upozorňujeme, že zboží zasílané v rámci reklamace musí splňovat základní hygienické požadavky. Zákazník je povinen předložit reklamované výrobky čisté, bez jakýchkoli nečistot a hygienicky nezávadné, tj. bez nepříjemných pachů.

4. V případě uznané reklamace garantujeme vrácení peněz bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem. 

5. V souladu s § 558 odst. 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost prodávajícího ze záruky za výrobek vůči zákazníkovi, který není spotřebitelem.

Vzor reklamačního formuláře – KE STAŽENÍ

 


III. ONLINE REKLAMACE

1. Vyplňte formulář a zašlete jeho sken e-mailem na adresu: info@tennis-zone.cz

2. Pokud se vyskytne problém s vyplněním/odesláním skenu formuláře, můžete informace uvést zejména v e-mailu:

a) Důvod reklamace (popis poškození).
b) Datum zjištění závady.
c) Žádost o reklamaci.
d) Doklad o nákupu (účtenka/faktura, číslo objednávky, potvrzení o platbě).
e) číslo bankovního účtu pro případ, že bude reklamace uznána.

3. K žádosti je třeba přiložit fotografie celého reklamovaného výrobku  a fotografie poškozených mít .

4. Po prvotním ověření obdržíte potvrzení, že zboží bylo přijato k reklamačnímu řízení, nebo žádost o poskytnutí dalších informací.

5. V některých případech je nutné výrobek dodat ke kontrole. Poté vás budeme informovat, abyste reklamaci zaslali fyzicky na adresu:

Tennis-Zone.cz
ul. Graniczna 11 
05-090 Sękocin Nowy
POLAND

6. Vaše žádost bude zpracována do 14 dnů a rozhodnutí obdržíte na e-mailovou adresu, ze které jsme obdrželi vaši stížnost.

Objednávku zadáváte jménem společnosti registrované v EU, takže v našem obchodě jsou ceny za vaši objednávku zobrazeny bez DPH. Po provedení objednávky obdržíte spolu se zbožím fakturu s 0% DPH.