Vznik značky K-Swiss
Společnost K-Swiss založili v roce 1966 dva švýcarští bratři - Art a Ernie Brunnerovi. Jejich cílem bylo vytvořit značku obuvi zaměřenou především na tenis, který byl jejich vášní. Při navrhování svých prvních tenisek se bratři inspirovali tenisem a ... lyžováním.
Vývoj značky
Značka zažila velký rozvoj v 90. letech, kdy byl výrazně navýšen rozpočet na marketing a byli najati odborníci z jiných velkých společností, jako je Procter and Gamble. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat - v roce 1993 byla tenisová obuv K-Swiss SI-18 International vyhlášena časopisem Footwear News nejlepší obuví roku. Společnost je známá svým kreativním přístupem k marketingovým aktivitám. Dokonalým příkladem je spolupráce s populárním televizním seriálem Breaking Bad nebo kampaně s podnikateli - Karen Civilovou, Benem Ballerem a Natalií Ellisovou.
Ambasadoři společnosti K-Swiss
Značka K-Swiss byla nebo stále je spojována se známými osobnostmi tenisového kurtu. Řeč je o takových příjmeních, jako např:
• Anna Kurnikowa
• Gael Monfils
• Fabio Fognini
• Cameron Norrie
• Julija Putincewa
• Ludmiła Samsonowa